mandag 3. mai 2010

Helgens bruktkupp :)

Skulle egentlig ikke handle noe denne helgen, men klarte ikke la være å stikke innom et lokalt bruktmarked. Og ikke overraskende kom jeg atter en gang hjem med ting jeg ikke egentlig trenger... Men tingene var jo så fiiiine :)

Dagens fangst ble: mintgrønn kakeboks, søt gammel barnebok, MASSE gamle retro knapper, et gammelt mintgrønt fat fra Figgjo og noen søte gamle fyrstikkesker med blomster og sommerfugler. Dukken, som var litt most i ansiktet stakkars, og som jeg ikke helt klarte å bestemme meg for om var stygg eller fin, ble med gratis på kjøpet. :)
 

5 kommentarer:

  1. HjErTe-BaNk knapper
    *ME LOVE*

    Heldige deg som fant så mange..
    LyKkEn..

    Finnes ingen bedre følelse en å komme hjem fra loppis/bruktbutikken med mange skatter i veska..

    Herlig kupp..

    Kakeboksen hadde en fantastisk farge, kom kanskje ikke som noen bombe at jeg likte den fargen*knis*
    ..Er jo tross alt min YnDlInGsFaRgE..

    Klem på deg

    SvarSlett
  2. Hei. Åh felles bekjente, da er det alltid så gøy å prøve å finne ut hvordan da. Så jeg begynte på mysteriet med en gang. Men Espevold ja. Da vet jeg jo med en gang hvem du må være. Jeg kjenner jo godt Peter og Rebecca. Og jeg vet at broren til Peter heter Christer. Så da løste jeg gåten på et vips. Så veldig koselig at du har flyttet inn hit til bloggisland. Her er det veldig koselig. Kjempe fin blogg du har . Jeg skal legge deg til listen min. Jeg hørte jo at dere skulle flytte sammen alle sammen også. Så gøy! kanskje vi treffes der en gang da. Jeg er umiddelbart veldig misunnelig på alt du fant på det markedet i helgen. Ah sukk, den barne boka, og fyrstikkeskene. Veldig fint. Ha en nydelig tirsdag. Her snøøør det som om det var desember. sukk.

    SvarSlett
  3. For noen fantastiske bruktfunn!Elsker kakeboksen og knappene...
    Ha en finfin tirsdagskveld:=)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er SÅ misunnelig! Særlig på kakeboksen!!!! :-)

    SvarSlett
  5. Herlighet så fine ting!!!

    SvarSlett