mandag 15. november 2010

Velkommen til kunstutstilling!

3 kommentarer:

  1. Ta turen innom bloggen min,det ligger en award å venter på deg :)

    Ha en flott adventstid!

    SvarSlett
  2. Hei Søte :)

    ...Wooow.. For noen snille ord du la igjen hos meg..
    Ellos er et glemt nettsted*ler*
    Betalte 200,- for den lampa..*kupp*

    ..Hvor jeg får inspirasjon fra sier du?
    hahaha.. Du skjønner..Den er der omtrent hele tiden*ler* Kommer på ting hele tiden.. Hjernen jobber kreativt ca 20 timer i døgnet(de vil si jeg ofte drømmer ideer også*ler*)
    Elsker å skape ting og INSPIRERE andre..
    Takk for at du lar deg inspirere :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!! Så bra du tok turen innom å ble med på lotteriet mitt! Så fant jeg den fine bloggen din også! Litt av en mann du har som går på loppemarked for deg, han må du jammen stelle pent med:) Og den kjolen du har sydd var superfin!!! Ha en fortsatt fin dag! Vi skal igang med pepperkakebaking:) ¤R¤

    SvarSlett