fredag 20. august 2010

Stand på kunstutstillingen Elva Rundt i Drammen

I helgen som var deltok jeg på kunstutstillingen Elva rundt i Drammen. Her stilte 80 kunstnere og amatører ut kunst og håndlagete produkter, og det var MANGE besøkende, noe som var kjempegøy! Hadde ikke fått laget så mye som jeg hadde planer om, men fikk veldig mye positiv respons og endel salg og bestillinger.

Jeg fikk en hel brygge for meg selv og var superfornøyd med plasseringa :)

Noen bilder fra utstillingen:


"I`ve got the blues" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Peacock" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Alice in wonderland" Digital collage på aluminiumsplate str. 27,5x27,5
"Fairy girl" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Blue Alice" Digital collage på aluminiumsplate str. 27,5x27,5
"Breath of life" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Dressed in green" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Girl with no name" Digital collage på aluminiumsplate str. 27,5x27,5
"Lady Marmalade" Digital collage på aluminiumsplate str. 27,5x27,5
"Fly high" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Deep purple" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Geisha" Digital collage på aluminiumsplate str. 25x40
"Memoirs" Digital collage på aluminiumsplate str. 27,5x27,5
Besøk min eplabutikk Clementine eller kontakt meg på mail elisabeth@clementine.no om du skulle være interessert i noen av bildene. :) Jeg lager også bilder på bestilling med dine egne bilder om du ønsker det, f.eks. brudebilder eller bilder av barna. Du kan se noen eksempler på dette i butikken under spesialbestilling. Jeg kan også lage i andre størrelser, bare send meg en mail! :)

2 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth!

    Takk for kommentar på bloggen min!
    Jeg har lagt merke til butikken din før og synes bildene dine er så vakre!
    Du spør om du har for mye forskjellig i butikken; Jeg synes sorteringen din og stilen gjør at det meste går godt sammen. Smekkene synes jeg kanskje stikker seg litt ut.
    Jeg har prøvd å ha to butikker selv før, men syntes det ble veldig mye å holde styr på. Min erfaring er at det tar tid å opparbeide en butikk til, gjøre navnet kjent osv. Men det går kanskje an å prøve en stund og se?

    SvarSlett
  2. Vilka fantastiska saker du gör! Vad kul att jag hittade hit! Ha en skön helg.

    SvarSlett