onsdag 11. august 2010

Utstillingen Elva rundt

Da var det tilbake til hverdagen, og på tide å begynne å blogge og lage litt ting igjen. Jeg skal forresten være med på utstillingen Elva rundt 15. august i Drammen, der jeg kommer til å stille ut noen av tingene jeg har laget - i hovedsak bilder, men litt av hvert annet sniker seg kanskje også med :) Da er dere hjertelig velkommne til å komme og ta en titt - utstillingen er åpen for alle, gratis, og går fra bybrua opp til brua Ypsilon og ned igjen. Over 70 kunstnere og amatører deltar og utstillingen er norges største og lengste utstilling! Jeg gleder meg stort :) Den åpner kl. 11 og varer til 17 og her kan du finne masse forskjellig spennende til en billig penge. Velkommen! :)

1 kommentar:

  1. Jeg skulle gjerne tatt turen innom om jeg bodde nærmere,
    jeg digger Epoxy bildene dine :)!

    PS! "Jailhouse Rock" er med i Epla forelskelsene mine på forsiden i dag.

    Lykke til med utstillingen & salg!

    SvarSlett